onsdag 22. juli 2009

Mitt første innlegg

Jeg har lenge lagd mine egne smykker. Dette er en interesse som bare blir større og større, og etter å ha fylt opp en vegg på soverommet er kanskje tiden inne for å dele dette med flere...

Jeg kommer til å legge ut bilde av noe av det jeg lager slik at dere kan se det. Jeg vil selge smykkene jeg lager, og prisen kommer til å bli oppgitt ved det enkelte smykke.

Hvis du har kommentarer, ønsker, innspill, meddelelser av alle slag er jeg takknemlig for å få det. Jeg kan også lage ting etter ønsker, det være andre farger, annerledes utforming, større, mindre, lengre, kortere... enn det som er avbildet - kontakt meg, så blir vi nok enige!

5 kommentarer:

  1. Hei Randi. Så flott at du nå velger å vise verden hvor super flink du er til å lage smykker. Dette var en lur måte å få vist fram smykkene dine på.
    Lykke til.

    Klem Wenche

    SvarSlett
  2. Hei Randi! Gratulere mæ fin side! Du æ så flink te å komponere pene smykker, så det æ bra at du dele det!! E ska reklamere te mine smykkebekledde venninner så mye e kænn!!:) kos frå nina

    SvarSlett
  3. Takk takk Nina.
    det kjem mer etterhvert....

    SvarSlett
  4. Håper det er mange som oppdager de fine smykkene dine - det er noe for en hver smak. Nydelig det jeg kjøpte på Svatsum-dågån. Klem frå Marit

    SvarSlett